Back in Gothenburg
Tillbaka i Göteborg efter fyra intensiva dagar i Stockholm. Jag har levt i min nya cashmere från Asket, tycker den är så fin med ribbad krage.
Vi hade hyrt en lägenhet utav Pom & Flora i Vasastan där vi styrde upp en pressmiddag, givetvis passade jag på och äta deras fantastiska frukost.
Jag var givetvis klädd i kommande höstkollektion från Twist & Tango!
Nästa vinter kommer vara räddad med dessa skor.