Therese

arrived

Hei!

Endelig er vi framme på Gran Canaria, nærmere bestemt Puerto Plata i Puerto Rico. Var oppe klokken 4 i natt, og rett på flyplassen. Jeg begynte å lure på om det var eldrebølgen jeg skulle på tur med, 99% av passasjerene på flyet i dag var pensjonister. Det er jo allmenn kjent at pensjonistene flykter på harrytur til Gran Canaria rundt vinterstid, og jeg er en av dem :'D <333 Dagen har vært sykt lang, flyturen var sykt lang, bussturen var sykt lang, rett og slett alt tok sykt lang tid. Haha! Så det var godt å endelig komme fram. Jeg har fått ordnet med internett og alt så nå kan vi bare slappe av resten av ferien. Ble en kort tur på Amadores i dag for å spise lunsj og rekke en liten time i sola, så dro vi tilbake til hotellet. Mamma har en eller annen greie med å skulle gå hele tiden, skjønner ikke helt hvorfor, så endte opp med at vi gikk både til og fra Amadores. Jeg er kanskje en av de lateste du finner, kommer jeg meg ikke noen plass uten å måtte gå/ta buss hjemme i Tromsø, så blir jeg hjemme liksom. Luksusproblemer... Derfor er jeg dausliten nå, kondis er noe jeg er i ekstrem mangel på!! Slenger heller i 30 kroner i taxi enn å slite ut småfotene ;)

Nå skal jeg begynne å fikse meg litt smått så vi kan dra ut å spise, kjenner jeg har lyst på noe meksikanske greier i dag. Hjemme spiser jeg så og si bare pizza, men jeg holder meg mest mulig unna det når jeg er i syden fordi jeg syns all pizzaen de lager er så suppete (kan man si det egentlig, haha?). Forsåvidt gjør det ingenting, da får jeg prøvd ut masse annen mat. Håper det står bra til hjemme i Norge, vi blogges ♥

Fine Amadores

sykt fin etter en hel dag med reise :p<3333

• Love
  • Save
    22 loves
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...