Marieke van Boven-Brouwer

Dit was mijn week 26

Een lang weekoverzicht deze keer, omdat ik vorige week zaterdagavond en zondag er ook nog even bij pak. Ik ging namelijk met Paulien vier heerlijke dagen naar Sevilla! Uiteraard later nog een uitgebreide blog hierover, maar nu alvast een lading snapshots. Verder at ik deze week veeeeel en sportte ik niettt, dat moet komende week anders. ;)

Zaterdagavond vertrokken Paulien en ik naar hotel ibis Amsterdam Airport. We zouden zondagochtend héél vroeg vliegen, dus was het fijn om dichtbij Schiphol te overnachten. Nog even lekker een hapje en drankje in de lobby voor we gingen slapen.

Om 4.15 uur aan het ontbijt. Geen probleem, zelfs op dat tijdstip ga ik los op het ontbijtbuffet. Mmmm!

Wachten op de pendelbus naar Schiphol.

Mind your step!

Aangekomen in hotel Riberia de Triana, dat een zwembad op het dak heeft. Hoe cool! Helaas bleek later dat we er door tijdgebrek geen gebruik van konden maken, haha. Oh well, het gaat om het idee. ;)

Iets luchtigs aan (het was warrrm!) en op verkenningstocht! De prachtige, enorme, oude paleistuinen zijn geweldig om in te verdwalen.

Dag 2: fietsje huren! Plaza de Espana is geweldig mooi. We zijn direct overtuigd: dit moet één van de mooiste plekken van Sevilla zijn.

Selfie! (Waarschuwing: daar volgen er nog meer van…)

We zoeken een plek om Nederland-Chili te kijken. En waar kan dat nu beter dan in de Ierse pub?!

Natuurlijk heb ik mijn oranje shirt weer bij me.

We zijn niet de enige, de pub stroomt vol met Nederlandse fans. Olé!

Tijd voor tapas en drank. Tinto de Verano (wijn van de zomer = rode wijn met Spa limoen) is een smakelijk drankje dat de locals veel drinken. Proost, op de 2-0 overwinning!

Lekker én goedkoop ontbijtje bij Café de Indias.

Outfit of the day! :)

Eén van de vele borden tapas die we hebben verorberd. Zo lekkerrr!

Optimaal genieten van een fijn vakantiegevoel.

Erg winderig, zo bovenop de enorme houtconstructie van Metropol Parasol.

Hoera, ook Sevilla heeft Starbucks! Ik ontdekte de frappuccino met witte chocolade-smaak. Oh. Em. Gee. Die heb ik in Nederland nog niet ontdekt. Misschien maar goed ook…

Nog meer drankselfies… Weer met Tinto de Verano, mmmm.

Cocktails bij de geweldige rooftop bar van het superdeluxe hotel EME. Prijzig, maar elke euro waard! Geweldig uitzicht op de kathedraal.

De ‘echte’ outfit of the day. ;) Lees het verhaal erachter in mijn eerdere blog.

Helaas moest er donderdagochtend weer gewoon gewerkt worden. Ik was ‘s nachts pas om 1.30 uur thuisgekomen, dus zat met kleine oogjes in de trein. Ik lees het boek Kieft, best indrukwekkend tot nu toe!

‘s Avonds deed ik even helemaal niks. Na de boodschappen pakte ik mijn koffer uit en plofte ik kapot op de bank.

Vrijdagavond kwamen buddies Henk-Jan en Naomi gezellig eten, films kijken én logeren. Net als vroeger! Ik maakte goddelijke risotto en fruitcrumbles naar recepten van Pien.

We begonnen met Walk the Line. Alledrie hadden we deze film al gezien (ik zelfs al zo’n vijf keer), maar hij blijft steengoed. Zowel het acteerwerk van Joaquin Phoenix en Reese Witherspoon als de muziek.

Daarna Wall-E! HJ had die nog nooit gezien en dat kon echt niet, vonden wij. Cuteness to the max!

De volgende dag moest Naomi al vroeg weg, maar HJ bleef nog hangen. Samen met Paulien gingen we even naar de markt bij Blaak en dronken we bij Dudok een drankje op het terras.

Ik kocht wol in de stad en pakte mijn oude hobby armbandjes knopen weer op. Heerlijk tijdverdrijf. Lees er alles over in de blog van gisteren!

Zondagochtend kwam mijn nichtje Sabine uit Nijmegen naar Rotterdam voor een goeie shopsessie. Omdat de winkels pas om 12.00 uur open gingen, aten we eerst wat bij de Ontbijtbar. Daar wilde ik al een tijdje eens heen om de blueberry pancakes uit te proberen. Lékkerrr!

Shoppen maakt hongerig! En dus maakten we even tijd voor een drankje plus bittergarnituur.

Sabine ging op tijd weer naar huis (vanwege Nederland-Mexico), bepakt en bezakt. Die heeft de Rotterdamse economie een flinke impuls gegeven. ;)

Ik keek weer gezellig voetbal bij Pien en Daan, samen met nog twee vrienden van hen.

Kleine Faas vond het ook superrr spannend! :)

Hoera! Blijheid! Mijn held Klaas-Jan Huntelaar was de man van de wedstrijd met een assist en een fantastische penalty in de blessuretijd. Ik gunde het hem zó! Op naar de kwartfinale! (Enig nadeel: ik moet Johan nu nóg langer missen…)

Ik werd trouwens overspoeld met tweets, Facebook-berichten en WhatsApps. Blijkbaar denkt half Nederland aan mij als KJH in het veld komt, hahaha! Leuk, thanx allemaal!

The post Dit was mijn week 26 appeared first on Brouwertje.com.

• Love
  • Save
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...