Mariano Di Vaio

Don’t call me classy

Hey guys what’s uuuuuup? :D

Hope you’re doing fine, I just came back from Holland where I went to see the Moto GP with Marc Marquez that of course won!
Today I’m here showing you this outfit, which wants to be elegant, but not classy, I mean it has the shirt the tie the classy man glasses and a blazer, but they are all mixed in a way that cannot be called classy.

I think the coolest thing is the shoes that seems to be elegant, but they could be so sporty and stylish at the same time, these ones are from ASC , Amsterdam Shoe Company, it’s a super cool brand from Amsterdam of course! Check them out.

Hope you like it!
Peace

Ciao a tutti ragazzi come andiamo?
Io sono appena tornato dall’Olanda, dove sono andato per qualche giorno in moto per vedere appunto la Moto GP! Fantastico ma non vi dico altro perché a breve vedrete il post sul sito.

Questo outfit come dice il titolo, vuole sembrare classy ma di fatto non lo è, ha si la cravatta, gli occhiali da vista molto trendy, e una giacca elegante, ma in realtà sia i pantaloni che le scarpe spezzano molto la “classicità” del look.

Le scarpe che a mio parere solo il pezzo più cool del look sono di ASC, Amsterdam Shoe Company, un azienda giovane e molto cool di Amsterdam ovviamente.
Se vi piacciono andate a vedere tutte le paia di scarpe fichissime che hanno.

Spero vi piaccia!! A presto

I’m wearing:

Shoes: ASC & CO
Sunglasses: NOHOW
Trousers: Baronio Uomo
Tie: NOHOW
Bag: Luis Vuitton

L'articolo Don’t call me classy sembra essere il primo su MDV Style | Street Style Fashion Blogger.

  • Love
  • Save
    7 loves
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...