Doces de kumquat


O kumquat, laranxa chinesa ou quinoto, é un cítrico orixinario de china (os primeiros rexistros son do século XII) que foi importado a Europa e América a mediados do século XIX. É unha froita pequena, cuberta por unha fina e aromática pel comestible e aínda que a súa pulpa é lixeiramente aceda, o seu sabor é agradable. Destaca o seu alto contido en antioxidantes e vitamina C. Consúmese como froita fresca e para a elaboración de marmeladas, aínda que o seu uso máis frecuente é a preparación en xarope, se ademais acompañamolo de hoxaldre e nata, conseguimos unha sobremesa deliciosa e moi atractiva.
El kumquat, naranja china o quinoto, es un cítrico originario de China (los primeros registros son del siglo XII) que fue importado a Europa y América a mediados del siglo XIX. Es una fruta pequeña, cubierta por una fina y aromática piel comestible y aunque su pulpa es ligeramente ácida, su sabor es agradable. Destaca su alto contenido en antioxidantes y vitamina C. Se consume como fruta fresca y para la elaboración de mermeladas, aunque su uso más frecuente es la preparación en almíbar, si además lo acompañamos de hojaldre y nata, conseguimos un postre delicioso y muy atractivo.
INGREDIENTES
300g de kumquats 100g de azucre 1/2 culleriña de sal 1 laranxa 1 lámina masa de hoxaldre 200ml nata líquida 1 cullerada de azucre 1 ovo
300g de kumquats 100g de azúcar 1/2 cucharadita de sal 1 naranja 1 lámina masa de hojaldre 200ml de nata líquida 1 cucharada de azúcar 1 huevo
PREPARACIÓN
Lavamos e secamos os kumquats, partímolos pola metade lonxitudinalmente, eliminamos as sementes e poñémolos nun cazo. Esprememos o zume da laranxa e engadímosllo xunto a 100ml de auga. Deixámolo cocer destapado 30 minutos a lume moi suave. Engadimos o azucre e o sal e continuamos a cocción 15 minutos máis. Deixamos arrefriar e reservamos. Estiramos a masa de hoxaldre e cortámola en 4 triángulos, e de 2 deles eliminamos o centro. Mollamos con auga os bordos dos triángulos enteiros e superpoñemos os outros, premendo para que se adhiran. Picamos o centro cun garfo e pintamos os bordos co ovo batido. Enfornámolos a 180º ata que estean dourados, uns 15 minutos. Montamos a nata coa cullerada de azucre, repartímola sobre os hoxaldres cunha manga pasteleira e colocamos os kumquats entre a nata.
Lavamos y secamos los kumquats, los partimos por la mitad longitudinalmente, eliminamos las semillas y los ponemos en un cazo. Exprimimos el zumo de la naranja y se lo añadimos junto a 100ml de agua. Lo dejamos cocer destapado 30 minutos a fuego muy suave. Añadimos el azúcar y la sal y continuamos la cocción 15 minutos más. Dejamos enfriar y reservamos. Estiramos la masa de hojaldre y la cortamos en 4 triángulos, y de 2 de ellos eliminamos el centro. Mojamos con agua los bordes de los triángulos enteros y superponemos los otros, presionando para que se adhieran. Pinchamos el centro con un tenedor y pintamos los bordes con el huevo batido. Los horneamos a 180º hasta que estén dorados, unos 15 minutos. Montamos la nata con la cucharada de azúcar, la repartimos sobre los hojaldres con una manga pastelera y colocamos los kumquats entre la nata.
Fuente: Dietas.tv

  • Love
  • Save
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...