Pasteis de chocolate



Gústame da repostaría, a capacidade que ten para sorprender, sobre todo se a sobremesa é para nenos. Ver a expresión das súas caras cando llo presentas e como cho agradecen cun sorriso.
Adoito facelos en base aos seus gustos, pero busco que a súa presentación sexa sempre inesperada. Nesta ocasión uns sinxelos biscoitos bañados en chocolate branco e con fideos de cores, convértense nunha sobremesa especial para eles.

Me gusta de la repostería, la capacidad que tiene para sorprender, sobre todo si el postre es para niños. Ver la expresión de sus caras cuando se lo presentas y como te lo agradecen con una sonrisa.
Suelo hacerlos en base a sus gustos, pero busco que su presentación sea siempre inesperada. En esta ocasión unos sencillos bizcochos bañados en chocolate blanco y con fideos de colores, se convierten en un postre especial para ellos.


INGREDIENTES 150g chocolate negro 120g manteiga 130g azucre 50g fariña 3 ovos 125g chocolate branco fideos de caramelo
150g chocolate negro 120g mantequilla 130g azúcar 50g harina 3 huevos 125g chocolate blanco fideos de caramelo

PREPARACION Toramos o chocolate negro xunto coa manteiga e poñémolo nun recepiente ao baño maría ata que se desfaga. Seguimos mesturando cunhas varas. Nunha cunca batemos os ovos co azucre e incorporamos o chocolate fundido e a fariña, mentres seguimos batendo. Vertemos a masa en moldes individuais e enfornamos a 180º uns 15 minutos. Retiramos e deixamos arrefriar. Mesturamos o chocolate branco torado con 30ml de auga e quentámolo ao baño maría, mesturándoo ben ata que se faga unha crema fina, vertémola sobre os pasteis e antes de que arrefríe cubrimos con fideos de caramelo.


PREPARACION Troceamos el chocolate negro junto con la mantequilla y lo ponemos en un recipiente al baño maría hasta que se deshaga. Seguimos mezclando con unas varillas. En un bol batimos los huevos con el azúcar e incorporamos el chocolate fundido y la harina, mientras seguimos batiendo. Vertemos la masa en moldes individuales y horneamos a 180º unos 15 minutos. Retiramos y dejamos enfriar. Mezclamos el chocolate blanco troceado con 30ml de agua y lo calentamos al baño maría, mezclándolo bien hasta que se haga una crema fina, la vertemos sobre los pastelitos y antes de que enfríe cubrimos con los fideos de caramelo.


  • Love
  • Save
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...