Silja Wiebrands

Plog : Dag 1 Perstrip Gosh Kopenhagen

Afgelopen maandag en dinsdag ben ik op uitnodiging van Gosh naar Kopenhagen geweest. Het waren twee drukke, lange dagen, maar erg leuk! Ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden als ik zou laten zien wat ik tijdens deze twee dagen gedaan heb. Vandaag laat ik dag 1 van mijn reis zien.

Ik begon in de ochtend met douchen, haar wassen en klaarmaken. Ik zie dat ik de douche ook weer eens moet schoonmaken, maar daar is nu geen tijd voor.

Ik moest nog een aantal dingen inpakken , maar omdat het maar 1 nacht is blijft mijn koffer aardig leeg!

Nog even snel een ontbijtje doen! Niet echt een ideaal ontbijt, dus heb er ook maar 1 van opgegeten. cervelaatworst is niet echt mijn ding.

En tja... Toen had ik met Mattania op het station afgesproken en liepen we naar de trein. Ik denk dat ik een beetje gehaast gelopen heb want , knak en bam daar lag ik op de grond. Ik verstuikte mijn enkel over een stoeptegel die een beetje scheef lag. Wat een helse pijn! Een van de eerste dingen die ik riep was: Is mijn broek nog heel, want ik voelde mijn knie ook best wel, maar gelukkig was die nog heel, want ik had geen andere broek bij me.
We zijn de trein in gegaan, maar wat had ik een stekende pijn in mijn elke. Wel voelde ik direct dat mijn enkelbanden niet gescheurd waren, want dat gevoel ken ik ook en zo voelde het niet. Wij hebben echt zwakke enkelbanden in de familie en dat is ook de reden waarom ik geen hakken meer draag.

Aangekomen op schiphol strompelde ik nog lekker naast Mattania en vond ik wel dat ik wat sushi kon gebruiken :D.... Ik vind het jammer dat de supermarkt nu een AH is gekomen, want voorheen was het een andere supermarkt en hadden ze een andere sushi leverancier die ik prettiger vind.

We lopen nog even rustig naar de winkeltjes, maar gaan al snel naar de incheckbalie.

Natuurlijk moesten we ook door de security. We mochten door dit scan ding heen. Best gaaf om een keer te doen. Gewoon benen wijd , armen omhoog en 3 seconden staan.

We dachten nog even lekker Tax Free te kunnen winkelen bij winkeltjes, maar wij gingen van Gates M en dit was eigenlijk alles wat er was.... Echt super jammer! Wat ik wel erg goed vind aan Schiphol is dat ze overal free wifi hebben en heel veel stopcontacten.

Ons vliegtuig voor de heenweg. Ik wist niet dat Kopenhagen ook maar 1uur en 15 min vliegen was. Lekker dichtbij dus!

Wat een fijn vliegtuig van Norwegian airline. Veel beenruimte, tv schermpjes en wifi in het vliegtuig. Echt top!

We mochten bij de nooduitgang zitten en hierdoor hadden we nog meer beenruimte. Voor mijn enkel was dat wel even fijn , want die kon ik zo een beetje bewegen.

We hebben vanuit het vliegtuig de zonsondergang gezien. Erg mooi was dit om te zien!
Op het vliegveld werden we opgewacht door Nura van Gosh en bracht ons naar het hotel.

Aangekomen in het hotel. Ik had een erg mooie hotelkamer met alles er op en er aan.

Wat een heerlijk bed! En eindelijk een hotel die genoeg lekkere kussens heeft. Normaal moet ik altijd om een extra kussen vragen. Nu totaal niet nodig!

Lekker wat snacks voor 's avonds als ik nog een beetje aan het werk ga op de ipad.

Ik had een erg grote en mooie badkamer met zelfs een soort hal naar de badkamer toe.

Even een spiegel selfie voor dat we gaan eten.

We aten bij een soort eetcafé in het centrum van Kopenhagen genaamd Norden. Ik had een trio burger met zalm, kip en rundvlees. Erg lekker, maar ook erg veel!

Nura bestelde een portie nachio's en kreeg echt een berg. Ik denk dat het echt voor 2 of drie personen was, want ze had kreeg de helft niet eens op.

Ik nam een Cola Light, maar Mattania nam een soort lemonade met munt. Hij zeg er echt onwijs leuk uit!

Pas bij terug komst in het hotel trok ik mijn schoenen en sokken uit en zag ik pas echt hoe dik mijn enkel was. Ok ik heb echt vreselijke voeten en je zier de vouwen van mijn sokken nog in mijn been, maar links zie je mijn normale 'slanke' enkel en rechts zie je echt een blij ei ( not) op mijn enkel zitten.

Ik ben 's avonds lekker in bad gegaan want ik had een bruisbal van Lush meegenomen. Nadat ik een uur lekker in bad gelegen heb, ben ik op bed nog even gaan werken en heb ik zo mijn dag afgesloten.
Dat twee zien jullie waarschijnlijk overmorgen. Hierin kun je zien dat ik naar het Gosh hoofdkantoor ben geweest en wat ik daar allemaal gedaan heb.

Volg mij ook op Twitter , Facebook , Bloglovin' en Instagram? En blijf altijd op de hoogte. Bedankt voor het lezen en het reageren.

• Love
  • Save
    6 loves
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...