CAISA K.

caisak.com · Dec 24, 2014

EN VARM JULKRAM


- Julafton är här. - ~ jag vill bara kika in och önska alla en riktigt fin julhelg. - Med önskan om
att alla skulle få uppleva,
iallafall en gnutta, julfrid & julglädje. - kram

- På bordet som snart ska dukas står den vackraste ljusstake jag nånsin haft och kanske sett. - Ljusstaken {eno studio} försökte jag få tag på redan i fjol, dock utan resultat. - Blev så glad när jag nu hittade den i finska webshopen KN2 .
- Alltid lika svårt att fota brinnande ljus och inte gör den sig så bra på bild som i verkligheten, Men detta är verkligen en ljusstake som är värt pengarna. - Den är så vacker när ljusen brinner och ljusen tidvis rörs av värmen från varann. E N K E L & M A G I S K -
Fridfull julhelg önskar jag dig. - -FOLLOW CAISA K. VIA | FACEBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN
View original
  • Love
  • Save
    Forgot Password?
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...