Christine Egholm

Photo Diary // 24h på farten

OK.. Jeg rejser meget i forbindelse med mit arbejde - det har I nok bemærket:) Og da jeg var afsted i sidste uge besluttede jeg altså, at jeg ville forsøge at dokumentere min gøren og laden, for at give jer et indblik i, hvordan min hverdag ser ud de dage, jeg er ude og rejse. Det er super fedt, at have et job, der er mere end bare 9 to 5 på kontoret, men det koster også lange dage, ville ikke fungere hvis jeg havde en familie og lige gyldigt hvordan man vender og drejer det så det jo altså.. well.. arbejde! Nå, here goes:)

Kl 07:33 - jeg ved, at jeg får travlt idag og mit første møde er kl 9, så jeg kører tidligt hjemmefra og vil helst lige nå at komme til bunds i mailboksen inden dagen for alvor går igang. Efter mødet løber jeg ud af døren; "Next stop Oslo!" får jeg lige råbt til receptionen, så de ved, at de ikke skal stille telefoner ind til mig resten af dagen... På vej til lufthavnen har jeg et møde i Taastrup kl 11. Det trækker ud, og imellemtiden ligger min telefon i tasken og gløder.
Kl 14:02 - jeg når heldigivs ud til lufthavnen i rimelig tid, får checket ind og sluger en salat med headset på, klarer et par telefonopkald og nyder en smuk marts-dag fra et vindue.. Jeg kan næste føle mig hjemme i lufthavnen - et slags 'second office'. Det er sådan set meget rart, når nu man er der så ofte.

Kl 16:37 - jeg tog Flygtoget fra Gardemoen til Centralstasjonen i Oslo og har booket et værelse på nærliggende Radisson... Jeg har ønsket et værelse på en af de højere etager og bliver indkvarteret i værelse 2507. Dagens outfit er relativt casual og rejsevenligt - jeans, tee og en lille jakke. Good to go!

Kl 16:42 - Udsigten over Oslo fra mit værelse er ret mindblowing. Jeg kan godt lide den ro, der er i at være hævet langt over byen. Det er rolige ydre rammer, der giver mig indre ro.

Kl 17:57 - jeg har lige nået at ligge og stirre lidt op i loftet, men er nu hoppet i en LBD og lidt mascara. Jeg har glemt min hårbørste derhjemme (... igen), og mit forsøg på en velfriseret frisure falder ret hårdt til jorden, men jeg har gjort hvad jeg kunne og skal mødes med en kollega i receptionen kl 18.

Kl 20:02 - jeg er til Norwegian Cosmetics Award og bliver forkælet med lækker middag og godt selskab. Selvom det lyder glamourøst, så skal man ikke tage fejl af, at det er arbejde, og efter en dag på farten begynder jeg at mærke trætheden sætte ind... Jeg drømmer om at ligge hjemme på sofaen på Kajen med computeren på maven, men konverserer venligt og nyder den gode mad.
Kl 07:33 - aahhh... klokken blev næsten midnat før jeg kunne lægge hovedet på puden, og jeg har altså ikke nået at få de 8 timer, som jeg ellers helst vil... Tilgengæld starter jeg dagen i et marmor-karbad med "The Bridge" på Lenovoen, så det er svært at klage... Jeg var til Energii dagen inden jeg tog afsted og hele min krop skriger af ømhed, hver gang jeg bevæger mig bare en smule... Det føles fantastisk at ligge dér og lade musklerne blive blødt lidt op..
Kl 09:02 - jeg står klar foran hotellet og venter på at blive hentet af en kollega. Vi drøner rundt hele dagen og selvom jeg også har hygget mig, så er jeg helt mast, da jeg bliver smidt af på en flygtogs-station kl 14:30.
Kl 16:17 - i 10kms højde... Mange mennesker arbejder, når de flyver, men jeg har tendens til at blive lidt kvalm af at flyve, og bruger derfor tiden på at slappe lidt af, se noget mere "The Bridge" og bladre i et modeblad. Mit fly er sat til at lande klokken 17:10, og jeg glæder mig (!!!) til at kunne sætte mig ind i bilen, som holder parkeret i lufthavnen.. Jeg skulle egentlig have været ude med nogle kolleger om aftenen, men ved allerede, da jeg sidder i flyet, at det ikke kommer til at ske. Der er udsolgt. Og det er weekend. Puha.

• Log ind eller opret profil for at love

• Love
  • Save
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...