Beauty Blogette

Travelogue: Aberdeen, Škotska II

Kako sam najavila u prošlom postu, ovaj ću se put pozabaviti shoppingom i hranom u Aberdeenu, a ukratko ću se osvrnuti i na hotel.

Što se tiče shoppinga, najviše se trošilo u shopping centrima, a to su: Union Square, Bon Accord & St Nicholas te TrinityCentre. Od kozmetike, želja mi je bila kupiti proizvode kojih nema u Hrvatskoj ili su teže dobavljivi putem online shoppinga. Budući da tada MAC prodavaonica još nije bila otvorena kod nas (a ni sada mi nije nadohvat ruke), posjetila sam store u Aberdeenu i kupila par stvarčica: Ruby Woo i Yash ruževe, Frankly Scarlet rumenilo i Pro Longwear NC20 korektor. Zatim, svratila sam u The Body Shop trgovinu u kojoj su imali akciju na neke proizvode – kupiš 3, platiš 2 pa sam uzela body butter od kokosa i 2 kreme za ruke. Kupila sam i cijelu hrpu balzama za usne koje sam podijelila, a neke od njih možete vidjeti na slici. Nadalje, od Smashboxa sam uzela popularnu Photo Finish bazu. Ostali brandovi su uglavnom dobavljivi kod nas, ali ono što me je iznenadilo je to koliko su Estée Lauder i Bobbi Brown proizvodi jeftiniji u UK. To je rezultiralo kupnjom Advanced Night Repair seruma i Extra Eye Repair kreme, od kojih je svaki proizvod oko 200 kn jeftiniji nego li to slučaj kod nas. U košaricu su još upali YSL sjajilo i Cargo rumenilo. NailINC lak za nokte dobila sam u Glamour magazinu. Dior ruž kupila sam na povratku, u Parizu.

Zadnji dan željela sam potrošiti preostale kovanice pa sam uzela par Yankee Candle svijeća koje sam našla na sniženju. Primark svijeće ugrabila sam na kasi pri plaćanju Xmas kapice. Na slici još možete vidjeti i mini rokovnike. Baš su mi bili slatki pa sam kupila veću količinu te ih razdijelila prijateljicama.

Kao što sam napisala u prošlom postu, suveniri se teško nalaze, no neke slatke sitnice sam ipak uspjela pronaći pa ću vam ovom prilikom pokazati dio istih, a to su: šalice, podmetači za čaše, mini ploske-privjesci (koji su izrađeni od nehrđajućeg čelika te u njih zaista možete uliti whisky) i tradicionalni škotski keksi Walkers Shortbread u običnim, kao i u preslatkim limenim kutijama.

Ne moram govoriti koliko u UK vole Xmas odjeću i modne dodatke. Neke od njih možete vidjeti na fotkama. Ovdje su razna pokrivala za glavu i rukavice, a od cijele ponude morala uzeti jednu preslatku kapu.

Xmas u Primarku / suveniri

U ovaj post ne stane sve što sam shoppingirala, no mogu vam samo reći da sam morala nabaviti dodatni kofer da bih mogla sve to nositi nazad. Srećom, u Debenhamsu su imali odlične kofere po sniženim cijenama pa sam kupila jedan (snižen sa £160 na £45).

Što se tiče kvalitete hrane, znatno je lošija nego li je to naša pa i neka poznata jela nisu bila jednaka našim. Barem je hrana u hotelu bila izvrsna, raznovrsna i dobre kvalitete tako da bi mi dan dobro započeo. Kasnije sam jela po restoranima. Tu sam imala priliku primijetiti lošiju kvalitetu, no i više cijene. Npr. omanja pizza i cola dođu oko 100 kn, istina u popularnom Pizza Hutu, ali ipak ne vrijede toliko.

Znala sam jesti u japanskom YO! Sushi restoranu. Ono što sam morala isprobati je Ramen. Naime, prateći azijske blogerice primijetila sam da one obožavaju to jelo. Iako mi nije izgledalo nimalo privlačno, morala sam vidjeti što to one tako obožavaju (posebnu pozornost pridaju kvaliteti kuhanja jaja). Jelo možete vidjeti na slici i što da vam kažem, dobro je jednako kako i izgleda. Dakle, neću ga više jesti. Verzija koju sam ja isprobala je Miso Chicken Ramen. Nije nemoguće za jesti, ali jednostavno je bez veze. Na takav dojam utjecalo je i to što su jaje i rezanci bili prekuhani, a i to što mi je chilli oli dodatak stigao prekasno. Drugom prilikom jela sam Avokado Maki i odličan desert s umakom od malina pod nazivom Chocolate Dorayaki te sam pila Coconut Water. To me je došlo oko 80 kn, koliko je koštao i Ramen, što je stvarno previsoko. Inače, koncept restorana je zanimljiv. Jela možete naručiti ili ih ugrabiti s pokretne trake. Cijenu svakog moguće je protumačiti po boji tanjura na kojem se nalazi.

Osim u restoranima, pauze od razgledavanja i shoppinga, najčešće sam provodila u Starbucksu.

Nakon shoppinga u MAC-u, predah u Starbucksu uz Gingerbread Latte / doručak u hotelu / McCafé Toffee Latte / Pizza Hut Pepperoni pan-baked pizza i Pepsi

Miso Chicken Ramen / Avocado Maki / Chocolate Dorayaki / pokretna traka s jelima (jelo koje je u trenutku slikanja putovalo ispred mene je Cooked Prawn Nigiri)

Kao što sam napisala u prošlom postu, hotel je vrlo lijep, hrana je odlična, a osoblje vodi dobru brigu o čistoći što mi se vrlo svidjelo. Nekoliko slika sobe, kao i pogled s prozora, možete pogledati ovdje.

Čekanje na avion uz kavu i sok u Amsterdamu / Vogue uz doručak / pokisla ja u razgledavanju Pomorskog muzeja / predivne YSL, Guerlain i Chanel kolekcije u trgovinama / šetnja gradom / novi kofer / pogled iznad oblaka na povratku u Hrvatsku

Ako se itko od vas ikada zaputi u Aberdeen, u svrhu lakšeg snalaženja, za kraj donosim adrese nekih trgovina i hotela uz nekoliko napomena.

Suveniri:

• Scotland’s Bothy (250/252 George Street) – jedina prava suvenirnica; tamo sam kupila šalice, podmetače i ploske-privjeske
  • The Edinburgh Woollen Mill (187 Union Street) – drže Walkers Shortbread i kod njih sam kupila obje vrste pakiranja sa slike
  • Charles Michie’s Pharmacy (391 Union Street) – Walkers Shortbread keksi, slaba ponuda škotskih darova, visoke cijene; tamo nisam kupila ništa

Shopping centri:
Union Square (Guild Square), Bon Accord & St Nicholas (25 George Street) i TrinityCentre (155 Union Street)

Pripazite na radno vrijeme; shopping centri su otvoreni do 18 h, osim četvrtkom kada rade do 20 h. Jedino Union Square radi svakim danom do 20 h. Scotland’s Bothy do 17 h, The Edinburgh Woollen Mill i Charles Michie’s Pharmacy do 17.30. Sve navedeno odnosi se na radne dane u tjednu.

Hotel:
Courtyard by Marriott (Argyll Way, Aberdeen Airport, Dyce)

bloglovin'

Instagram

• Love
  • Save
    1 love 1 save
    Add a blog to Bloglovin’
    Enter the full blog address (e.g. https://www.fashionsquad.com)
    We're working on your request. This will take just a minute...